دیدار مدیرکل بهزیستی گیلان با خانواده "شهید مدافع حرم محمدحسین عطری" در شهرستان رشت

صبح روز هجدهم مردادماه؛ به مناسبت روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم؛ آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان به اتفاق هیئت همراه با خانواده شهید مدافع حرم محمدحسین عطری در شهرستان رشت دیدار کرد.

آریا طوفانی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی تمامی شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای مدافع حرم و تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم و معزز شهدا، بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تأکید کرد و گفت: مهمترین هدف و پیام شهدای نظام به ویژه شهدای مدافع حرم، حفظ ارزشهای اسلامی بود.

وی در ادامه، خانواده های بصیر شهدا و ایثار گران را از سرمایه های اصلی نظام برشمرد و افزود: آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا است و مجاهدت مدافعین حرم بار دیگر نشان داد که فرهنگ ایثار و شهادت همواره در خون ایرانیان جاری است.

مدیرکل بهزیستی گیلان در پایان، قدردانی از خانواده های شهدا را موجب برکت جامعه اسلامی دانست و با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خانواده معظم شهید محمدحسین عطری تجلیل به عمل آورد.

شهید محمدحسین عطری در هشتم مرداد ۱۳۵۵ پای به گیتی گذاشت و چهارده خرداد ۱۳۹۲ در سوریه با دهان روزه به فیض رفیع شهادت نائل آمد و در وادی السلام مسجدسلیمان داراب رشت به خاک سپرده شد.

کد خبر 114747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد